ACTIVITATS FINAL DE CURS

PROGRAMA

NIT A L’ESCOLA: Pizzes, futbol, piscina, Scary Show i un bon esmorzar… L’alumnat de 6è ha gaudit d’una nit màgica a l’escola, plena de diversió i bons moments.

Una experiència per recordar!

-TEATRE:

  • HOME SWEET HOME, obra inspirada amb el conte Meerkat Mail d’Emily Gravett, i protagonitzada pels infants de TERCER.  Celebrem l’esforç, la implicació i la confiança en l’expressió oral, tot valorant que participar davant del públic és una oportunitat per aprendre, créixer i guanyar seguretat.

-COMIATS:

  • COMIAT Júlia
  • COMIAT SISÈ, conduït pels infants de CINQUÈ: Kahoot de “Vadmestres”, Teatre ” Carpeta dels Bons Records” i entrega de Bandes, Diplomes i birrets!
  • ORLES SISÈ

-A L’AIGUA:

  • Tothom a les PISCINESInflables a dojo!

Activitats Final de Curs de Escola Alfred Potrony

Psicomotricitat a les PISCINES!

Les sessions de Psicomotricitat a les piscines són una activitat molt esperada pels infants. A través del joc i del moviment dins l’aigua, treballen la coordinació, l’equilibri i la confiança en les seves pròpies capacitats.

A més, aquesta experiència els ajuda a guanyar autonomia en petites accions del dia a dia, com canviar-se de roba, preparar i recollir el seu material o tenir cura de les seves pertinences. El fet de tenir les piscines tan a prop de l’escola ens permet gaudir d’aquest recurs amb comoditat i aprofitar-ne tots els beneficis, convertint cada sessió en una oportunitat d’aprenentatge, creixement i diversió.

Guaiteu com  l’alumnat d’Educ. Infantil s’ho passa SUUUPEERRR!

2 Llacs de Gimenells!

Aquest dilluns l’alumnat de 6è va viure una jornada molt especial: la seva excursió  a 2 Llacs de Gimenells.

Entre rialles, emocions i moltes aventures aquàtiques, van gaudir d’un dia ple de diversió, companyonia i records que segur que els acompanyaran durant molt de temps. Algunes activitats van posar a prova la seva valentia i resistència, però totes van estar carregades d’entusiasme i ganes de passar-ho bé.

Aquesta sortida s’ha pogut fer gràcies als diners recaptats als diferents Cafès de l’Artista, una iniciativa que va molt més enllà de l’aspecte econòmic. Al llarg del curs, l’alumnat ha treballat valors com l’esforç, la responsabilitat, la cooperació, l’organització i el compromís, fent possible que aquest dia tan esperat es convertís en una realitat.

Comiat JAUME i ROGER!

El Jaume i el Roger, futurs mestres d’Educació Física i d’Anglès, ens han acompanyat durant aquests mesos participant en totes les activitats i experiències de l’escola.

Ha estat un plaer compartir aquest temps amb ells, aprenent plegats i gaudint d’aquest viatge compartit!

Us desitgem molta sort i fins una altra!

MOLTES GRÀCIES!

 

SANT LLORENÇ i TÉRMENS!

– Sortida a Sant Llorenç

L’alumnat de Cicle Superior: 5è i 6è va gaudir d’una sortida molt especial a Sant Llorenç. El trajecte amb tren va ser una experiència divertida i emocionant per a tots i totes. Un cop allí, van fer una volta al llac, tot observant el paisatge i compartint una jornada de convivència a l’aire lliure.

– Caminada orientativa per Térmens

L’alumnat d’I3, I4, I5, 2n, 3r i 4t va participar en una caminada orientativa pels carrers de Térmens. Seguint un plànol, havien de trobar diferents espais del poble i descobrir els 7 globus de colors amagats: l’Ajuntament, la Plaça del Molí, el Park Skate, l’Església de Sant Joan, el Canal, la Pista de Cursa i l’Escola. Va ser una activitat molt engrescadora que va combinar orientació, treball en equip i descoberta de l’entorn.

Dia Mundial DE L’Activitat Física al carrer

Avui, 14 d’abril, hem celebrat el Dia Mundial de l’Activitat Física al carrer amb una jornada plena d’activitat, salut i convivència. Tot l’alumnat del centre ha participat en una caminada pels horts de la vora del riu, gaudint de l’entorn natural i fomentant hàbits de vida saludables.

Per acabar el matí amb energia i bon ambient, ens hem trobat a la plaça de l’Ajuntament, on hem compartit una divertida sessió de zumba. Ritme, somriures i molta participació han estat els protagonistes d’aquesta activitat col·lectiva.

Una jornada fantàstica per recordar la importància de l’esport com a eina de benestar i cohesió!

MOLTES GRÀCIES LAURA!

Trobada Esportiva C. MITJÀ

Avui  Balaguer ha acollit la VI Trobada de Jocs Tradicionals de les Escoles Rurals de la Noguera, una jornada esportiva dirigida a l’alumnat de C. Mitjà (3r i 4t) de la comarca i organitzada pel Consell Esportiu de la Noguera.

Han assistit 235 participants de 22 escoles competint en jocs tradicionals com:

  • Jocs manipulatius: xapes i patacons
  • Jocs amb pilota: cementiri
  • Jocs de corda: tira-soga i saltar
  • Jocs de llançament: bales i pedretes
  • Jocs de velocitat: la cadena i cara i creu i altres més!

S’ho han passat superbé, cliqueu i ho veureu!

ARRELS de FESTA

Arrels de Festa és el nostre projecte interdisciplinari on l’alumnat descobreix i viu les tradicions i festes populars del nostre entorn. A través de diferents activitats, coneixen els seus orígens i en valoren el significat cultural, mantenint vives les nostres arrels.

Programa:

Esmorzar i Futbol de Germanor, previ a la setmana del projecte, i per escalfar i reforçar vincles entre infants, famílies i professorat.

Sardanes, la nostra estimada Pepita Solsona  realitza un taller per aprendre a ballar sardanes.

Cucanyes, 5 jocs tradicionals: cursa de sacs, cursa de cullera i ou, mossegar la poma, bitlles i punteria de sacs.

Diables, les Bèsties Feréstegues de Balaguer sense la presència de l’EXTRAMONI, però amb la companyia del Josep Ramon, Íngrid i Xavier!

-Castellers de Lleida, des de ciutat, i amb la Laura i el Carles!

Colla Gegantera “Pota Arromangada” de Térmens, on el Gegant Josepet, la Geganta Marieta i la Manota Llibertat, juntament amb el Víctor, com a cap dels Gegants, i l’Anna, com a cap musical, organitzen al pati de l’escola una gran ballaruca!

Espectacle, presenta el grup de 6è: desfilada de Capgrossos (Infantil), ball de Cavallets (2n i 3r), ball de bastons ( 4t, 5è i 6è) i Acrosport, figures humanes (2n, 3r, 4t, 5è i 6è). I per acabar  Rua de Carnaval pel nostre poble!

Cliqueu damunt dels links per gaudir de FOTOS i petits VÍDEOS!

Projecte Interdisciplinari: Arrels de Festa de Escola Alfred Potrony

Ja arriba el NADAL a l’escola!

Durant aquests dies, l’alumnat i el professorat hem estat preparant amb molta il·lusió un seguit d’activitats per celebrar l’arribada del Nadal. Han estat jornades plenes de creativitat, convivència i aprenentatges compartits, que ens ajuden a viure aquestes festes d’una manera especial i significativa.

Tot seguit us deixem el llistat de les activitats que hem anat fent:

  • Cercant TIONS: Ha arribat el Tió a l’escola i l’alumnat d’Educ. Infantil ha anat pel poble a la recerca  de tions, soques i troncs.
  • Xocolatada: El Pepe de Cal Pelat, mestre xocolater, ens ha preparat una super xocolatada!
  • Patgesa i Patge Reials: L’alumnat els ha donat la benvinguda amb la lectura  de missatges plens de desitjos, bons propòsits i paraules boniques. Després ens han entregat una targeta de Nadal feta per tots nosaltres  que ens ha fet viure un moment molt màgic i especial.
  • Pastorets … curts de gambals!: obra de teatre protagonitzada per l’alumnat de 6è curs i amb la col·laboració de tota l’escola i Llar D’Infants.
  • A Xmas Carol: obra de teatre en ANGLÈS protagonitzada per 5è curs, versió adaptada de Charles Dickens!
  • Tió de NADAL: després de tenir-ne molta cura i de sobrealimentar-lo, ha arribat el moment de fer cagar el TIÓ de l’escola!

Cliqueu damunt les FOTOS  i LINKS (Vídeos) per gaudir de valent!

Activitats Nadal: Final Trimestre de Escola Alfred Potrony

🏃‍♀️ Dia de l’Esforç Personal i Curses a Térmens: una jornada per recordar 💛

El passat divendres 7 de novembre vam viure una jornada d’aquelles que ens recorden per què val tant la pena formar part d’una escola com la nostra 💫.
Sota el lema “L’esforç personal ens fa créixer”, tots els infants van participar en les Curses de Térmens, corrent pels voltants de l’escola segons el seu nivell… i fins i tot mestres i famílies s’hi van afegir! 🥰

Va ser molt més que una activitat esportiva. Va ser un dia de convivència, alegria i esperit d’equip, on petits i grans vam compartir rialles, ànims i abraçades. Cada pas, cada volta i cada respir van ser una petita mostra d’esforç, superació i estima pel que fem junts 💪❤️.

Des de l’escola, volem agrair de tot cor la participació de totes les famílies i mestres que van fer possible aquest matí tan especial, on la germanor i la il·lusió van ser les veritables protagonistes 🌈.

Un dia per recordar… i per repetir! 🙌✨

(FEU CLIC DAMUNT LA IMATGE PER VEURE ELS MILLORS MOMENTS!)

Dia de l'Esforç