Iniciem el nou curs escolar 2023-2024 amb molta il·lusió !

Iniciem el nou curs 2023-2024 amb molta il·lusió!

Cada any escolar és una pàgina en blanc que esperem omplir amb coneixement, amistats i moments inoblidables. La nostra il·lusió  és treballar junts per aconseguir l’èxit i superar qualsevol desafiament que es presenti.

El nostre desig és que la nostra escola sigui un lloc on tothom se senti acollit i estimat, un lloc on la diversitat sigui celebrada i les diferències ens enriqueixin. La vostra singularitat és la nostra força, i junts podem créixer i aprendre de les vostres diferents perspectives i talents. L’educació emocional de tots i cadascun dels nens i nenes de l’escola és un repte i eix vertebrador que ens marca la ruta a seguir.

Als nostres infants, recordeu que cada dia és una oportunitat per aprendre, créixer i superar-vos a vosaltres mateixos. No tingueu por de fer preguntes, explorar nous interessos i buscar el vostre propi camí. Sou l’esperança del futur i teniu el potencial per fer canvis significatius en aquest món.

A les famílies, us agraïm el vostre suport continu. La vostra confiança en nosaltres és fonamental per aconseguir l’èxit dels nostres infants.

A tot l’equip docent i personal de l’escola, gràcies pel vostre compromís i dedicació incansables envers l’educació dels nostres alumnes. Sou els models a seguir  en el seu camí cap al coneixement,  la saviesa i el creixement com a persones.

Aquest curs escolar serà un viatge emocionant, i estem segurs que junts aconseguirem grans fites. Recordem sempre que el poder de l’educació radica en la nostra voluntat de creure, aprendre i créixer junts.

Iniciem doncs un curs escolar increïble on tenim programats projectes molt enriquidors  que ens faran gaudir de moments emocionants!