Ja som a Instagram: connecta amb nosaltres!

Estem emocionats d’anunciar que la nostra escola ha fet el salt a Instagram! Aquesta nova aventura digital és part del nostre compromís per mantenir connectada la nostra comunitat escolar i compartir les nostres experiències educatives úniques amb un públic més ampli.

Instagram ens oferirà una plataforma dinàmica per mostrar el talent i la creativitat dels nostres estudiants, celebrar els èxits acadèmics i extraescolars, i compartir moments especials de la nostra vida escolar. Des de projectes de classe fins a esdeveniments especials, ens esforcem per capturar i compartir els moments que defineixen la nostra comunitat vibrant.
Convida a familiars, amics i exalumnes a seguir-nos a @escolademaspujols o en aquest enllaç per estar al dia amb les últimes notícies i destacats de la nostra escola. La teva participació fa créixer la nostra comunitat i enriqueix l’experiència educativa dels nostres estudiants.

Ens veiem a Instagram!