DEP Ester Salvadó

Hi ha persones que ajuden a fer un món millor i l’Ester era una d’aquestes persones.

La seva rialla, els seus valors, la manera com educava als seus tres fills la Júlia, l’Hèctor i l’Anna.

Ens ajudava a les sortides com si fos una mestra més, mai jutjava ni criticava, va participar al Consell escolar, a l’AFA i a qualsevol cosa que necessitéssim…. sempre positiva i implicada. Amb el Xavi, el seu marit, ens van organitzar experiments sobre l’aigua i tantes altres coses…

No hi ha paraules per descriure la tristor de tots i totes les mestres que la vam conèixer i el buit que ha de sentir el Xavi, la Júlia, l’Hèctor, l’Anna, la seva mare, la seva àvia, germans, cunyada, nebots i tota la família.

Tots la recordarem,  la petjada que ens ha deixat  ens acompanyarà !

Des d’aquí el nostre condol !

1. Teresa Sillero Serrano

Una gran pèrdua,especialment per als seus fills,marit,familiars i amics.
    Una persona amable amb tothom i amb sempre amb un somriure.
    El cel ha guanyat una gran persona.

2. Elisabet Reula

Quina tristor, acompanyo en el sentiment a familiars i amics de tot cor.
    L’Ester una gran dona, sempre somrient i amable amb tothom,donant la benvinguda i ajudant en tot als nous avinguts que arribavem a l’escola.
    D.E.P