Puntejar, igualar, pas enrere… i creuar!

Aquest any, els nostres alumnes del cicle mitjà han tingut l’oportunitat única d’immergir-se en la cultura catalana aprenent a ballar Sardanes. A través de l’esforç conjunt, han dominat els passos bàsics: puntejar, igualar, fer un pas enrere i creuar.

El suport de la nostra comunitat ha estat fonamental. Comerços locals i veïns s’han unit per oferir-nos espai i recursos, mostrant la força de la nostra unió. Un agraïment especial als membres del “Casal Tarragoní”, que setmana rere setmana, ens han obsequiat amb la seva experiència i paciència.

El projecte va culminar amb el lliurament de diplomes, un símbol del compromís i l’aprenentatge dels nostres estudiants. Aquesta experiència no només els ha apropat a la nostra herència cultural, sinó que també ha reforçat el sentiment de comunitat.

Aplaudim l’esforç de cada persona implicada i celebrem el nou vincle creat entre els nostres alumnes i la rica tradició de la Sardana.