P4- LA TARDOR

La tardor ha estat el nostre fil conductor durant aquest primer trimestre.

És l’època de l’any on els arbres de fulla caduca deixen caure les seves fulles ( groguenques, marrons i vermelloses ) quedant-se en molts casos, pelats. Hem decorat el nostre passadís amb la presència de 3 arbres on hem pintat i punxat fulles dels respectius colors de la tardor, li hem fet créixer herba després de fer traços verticals de color verd, i entre aquesta herba també hem fet aparèixer bolets que hem pintat a partir de caixes d’ous. Hem enganxat pinyes i bolets tot decorant el nostre petit bosc de tardor.

Ah! no us perdeu de veure a l’ós rentador que sabem que s’amaga i dorm en algun tronc d’arbre o bé s’enfila a la branca més alta i a la guineu que amb la seva astúcia s’amaga darrera d’algun d’aquests arbres per caçar alguna presa.

 

Mireu el nostre racó de tardor on no hi ha faltat: carbasses, pinyes, fulles, cargols, magranes, castanyes…i ha estat el protagonista de les nostres converses i els nostres processos matemàtics com a activitat d’aprenentatge.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>