JUGUEM AMB TITELLES? EDUCACIÓ INFANTIL

BON DIA VAQUES, CAVALLS, LLOPS I MEDUSES!!!

Avui us proposem una activitat ben divertida!! Haureu d’agafar un mitjó del pare, mare, germà gran…  que sigui ben vistós i seguir els passos que us indiquen les diferents fotografies. Us animem que feu un parell de titelles i així serà més divertit.

Us mostrem imatges de diferents titelles per tal que us inspireu una mica.

Un cop heu fet el vostre titella o titelles us animem que jugueu amb ells. Podeu inventar un diàleg i fer una petita representació, un ball… i gaudir d’una bona estona!

Us enviem un petit vídeo com a exemple.

Ens podeu fer un petit comentari de com ha anat l’activitat, enviar-nos una imatge dels vostres titelles o un petit vídeo a les següents adreces:

Ana                    ana.escoladelboscrubi@gmail.com

Montse         montse.escoladelboscrubi@gmail.com