FEM UN EXPERIMENT. EDUCACIÓ INFANTIL

Hola famílies!

Avui des de la web us proposem fer un experiment en el que podem apropar els infants al que els envolta d’una manera activa, fent-los partícips de la seva curiositat, observant, fent hipòtesis, manipulant, traient conclusions…

Ens podem convertir en PETITS CIENTÍFICS.Podem compartir en família petits experiments per aprendre moltes coses interessants.

1-FEM GEL AMB JOGUINES A L’INTERIOR

MATERIALS: aigua, joguines i pots de plàstic.

DESCRIPCIÓ: Els donarem diversos pots i palanganes i els infants hi posaran joguines per posar-les dins. Ompliran els pots amb aigua i els ficaran al congelador. L’endemà observaran les transformacions que succeiran.

PREPARACIÓ: Hi ha alguna manera d’agafar les joguines? Com les podem treure del gel?  Per què s’han congelat? Si encara estiguessin al congelador, s’ haurien descongelat?

Us animem, doncs, a fer aquest petit experiment i a treure les vostres conclusions. Si les voleu compartir amb nosaltres podeu enviar-nos alguna fotografia a les nostres adreces.

Ana, Montse, Núria i Lola

ana.escoladelboscrubi@gmail.c

montse.escoladelboscrubi@gmail.com

nuria.escoladelboscrubi@gmail.com