Sortida al CCCB

El dimecres 20 de gener, vam sortir de l’escola i vam caminar una estona fins al CCCB (el Raval). Quan vam arribar, vam entrar tots en una sala i ens vam dividir en dos grups amb dues monitores diferents. Ens van explicar una mica sobre la pintora Angèlica Dass i que de petita, quan li deien que pintés amb color carn es quedava bloquejada sense saber quin to de “carn” agafar.
Vam començar el taller (Color carn? Taller d’autoretrat basat en Humanae d’Angèlica Dass) agafant un full, un mirall, un llapis i una goma i ens vam fer un autoretrat. Ens havíem de fixar quin era el nostre to de pell. Primer vam començar amb un marró fosc, ens van explicar que els primers humans van aparèixer a Àfrica i que després s’ha anat aclarint el color, per això depèn de com erem afegíem diferents colors, groc, blanc, vermell… Un cop acabat el dibuix i el color, amb un pinzell havíem de cobrir l’autoretrat i després esperar a que s’assequés.
Havent esmorzat, els nostres dibuixos ja eren secs, i llestos per a continuar. Vam dur-los al taller, i un cop allà vam començar a fer el nostre color de llavis i de cabells. Per als llavis, havíem d’agafar la barreja ja existent de la pell i afegir-hi vermell fins que s’assemblés al to únic de cadascú. Un cop acabat aquest embolic de colors, ens van donar retoladors amb els quals vam repassar els nostres dibuixos, i després d’haver fet això ens vam acomiadar.
Ahhhh, també ens vam gravar de la cadena de televisió “betevé” pel programa “Catakrac”.
Ho vam passar molt bé i vam aprendre coses noves sobre l’Angèlica Dass.