Difressa el teu llibre

El primer que vam fer va ser decidir si ho volíem fer sols o amb parelles. Després, durant el Nadal, vam escollir un llibre que ja haguéssim llegit. Aleshores, vam pensar el que ens va agradar del llibre i com representar-ho amb material reciclat.

Després de les festes de Nadal, ja teníem clar quin llibre faríem,si ho fèiem individual o per parelles, en total van sortir 16 grups.

Vam poder començar, el dia 3 de març, la primera sessió, on vam folrar el llibre, i vam demanar el material que necessitàvem. El dia 10 de març vam fer la segona sessió, on ho havíem de acabar, i si no ho acabàvem, ho podíem anar fent a casa, sempre i quan sigui material reciclat. També havíem d’anar amb compte de no passar-nos de la mida.

El dilluns 15 de març ho havíem d’entregar i uns quants mestres han d’escollir 10 dels llibres “disfressats”, aquests 10, seran exposats a la biblioteca “Sofia Barat” i el jurat escollirà els guanyadors.

La veritat és que tothom s’ho va passar molt bé, i com que ens vam esforçar molt, totes les obres són molt xules. Tothom està molt emocionat i nerviós perquè volen saber si els triaran en els 10 millors de la classe.

Ja tenim els 10 finalistes, ara hem d’anar a la biblioteca Sofia Barat a portar-los i esperar als guanyadors!!!