Sortida al Delta del Llobregat

El divendres 15 de novembre els alumnes de cicle superior 5è i 6è vam anar d’excursió al Delta del Llobregat.
Vam sortir de l’escola cap a les 9.15 i vam anar en autocar fins allà.
Una vegada vam arribar, vam esmorzar i vam fer grups de 4 persones per fer un recorregut per conèixer les plantes i els animals de la zona.
Els de 5è ens va tocar una noia de monitora i als de 6è un noi.
En aquest moment ens vam separar els dos cursos.
Primer de tot ens van explicar com s’havia format el Delta.
Vam fer una ruta per la pineda, vam reconèixer diferents plantes: el tamariu, el jonc, la salicòrnia…. , també els animals què viuen allà i deixen el seu rastre: el porc senglar, el ratolí, el conill…..i vam arribar a les “maresmes” fins al mar, on van pujar a una torre i ens van explicar les solucions per resoldre els problemes que tenen les plantes que viuen a la platja.
Després vam anar a un mirador per observar les aus del delta: l’ànec collverd, la polla d’aigua, el martinenc blanc, el bernat pescaire, el cabusset….
Un cop acabada l’activitat vam anar al Parc Nou del Prat del Llobregat a dinar i a jugar una estona.
Finalment vam tornar a l’escola.
Ens ho vam passar molt bé i al mateix temps vam aprendre molt!!.