Sortida a l’Skating

El dia vint-i-nou de gener del 2020 van venir a visitar-nos els nens i nenes de l’escola de Fonollosa. A les deu del matí, quan van arribar a la nostra escola vam esmorzar sucs i galetes tots junts al menjador. A l’acabar vam emprendre el camí cap a l’Skating, i allí ens vam posar els patins i vam sortir a patinar sobre el gel. Aquesta estona patinant amb els de Fonollosa va ser molt divertida, i tots vam fer molts amics, alguns, fins i tot van aprendre a patinar!
A l’acabar-se l’estona, vam entrar a treure’ns els patins, i tot i que a alguns els feien molt mal els peus, vam poder tornar cap a l’escola a l’hora que tocava. Quan vam arribar vam pujar a la classe, i els de Fonollosa, que estan treballant la ràdio, ens van gravar mentre ens feien unes quantes preguntes.
Després vam dinar tots junts, i, al cap d’una estona els de Fonollosa van marxar al Museu de les Il.lusions.