School to School

Gràcies a fundació Vicente Ferrer, l’alumnat de 5è participarà en un intercanvi amb nens i nenes de la Índia. Donat que és un intercanvi amb continuïtat al llarg del temps, hem rebut el material del curs anterior, on tocava treballar el tema de l’Entorn natural. Aquest material són fotos, contes i dibuixos sobre com treballen l’entorn, on i com viuen, etc.

Aquest any la temàtica varia. Hem rebut uns vídeos, que hem visualitzat a classe, per acostar les festes i tradicions a l’Índia i serà completada amb una visita del Lancy Dodem, nascut a l’Índia, per si l’alumnat té preguntes o vol saber-ne més coses. Els nens i nenes de 5è reben doncs resposta  l’any vinent.

A partir d’aquí l’alumnat de 5è haurà d’explicar als nens i nenes de l’índia algunes de les nostres festes i tradicions i algunes coses sobre la nostra escola. Tot això ho faran sempre en anglès i en grups, mitjançant una presentació de Google.