Presentació Projecte: Ens Nodrim

El dilluns 27 de novembre per la tarda, els alumnes de cinquè van presentar el seu projecte d’indagació a les famílies. El projecte anomenat: ENS NODRIM, va ser presentat amb la idea central de: Els diferents components que formen l’aparell de nutrició funcionen de diverses maneres depenent dels nostres hàbits.

Durant la recerca per preparar les presentacions, els alumnes van tenir en compte tres línies d’indagació:  Els components de l’aparell de nutrició, la funció dels diferents sistemes i la relació entre ells i els hàbits saludables. Els nens i nenes de cinquè van presentar les seves presentacions de diapositives sobre els tres aparells implicats en la funció de nutrició: l’aparell digestiu, l’aparell excretor, l’aparell respiratori i l’aparell circulatori.

Imatges