Dinàmiques de grup

El dijous, 30 de novembre,  durant l’hora de tutoria, els alumnes de cinquè vam fer una sessió per treballar les relacions entre els companys i companyes de la classe i la importància del grup. Vam parlar de com cada individu té la seva força i com aquesta es magnifica quan s’uneix a la  força d’un grup.

Primer vam començar la sessió fent uns exercicis de respiració circular, on els alumnes havien de respirar seguint el ritme d’una cançó i acompanyar-ho amb moviments de braços i cames per representar com cadascú aporta i rep al grup.

Seguidament vam fer una activitat amb un cabdell de llana, os els alumnes van crear una xarxa d’energia dient els atributs que els hi agradaven dels seus companys i companyes.

Va ser una sessió amb una molt bona energia!

Imatges