Programació a tercer

A la classe de tercer ens estem posant les piles en qüestió de noves tecnologies. A principi de curs vam començar a introduir les eines de Google APPS, tot i que ha resultat una mica difícil, a hores d’ara l’alumnat és bastant competent en aquest aspecte. A part, aquest més hem estat fent uns grups internivells amb cinquè en els que treballem amb els Ollos, uns petits robots que s’han de muntar i es mouen. Més endavant ja compartirem algunes fotos i un resum de l’activitat.
Darrerament hem estat treballant una mica els llenguatges de programació bàsics a partir de la pàgina The Hour of Code. Aquí ens proposen tot de reptes a resoldre, molt guiats i aptes per gairebé tots els públics,a partir dels quals treballem algoritmes bàsics de programació. Els i les alumnes s’ho estan passant molt bé i estan aprenent molt!