La rumba catalana. L’eix transversal de l’escola

Hem iniciat el curs amb una temàtica que uneix a tot l’alumnat de P3 fins a 6è: La rumba catalana. Hem repartit diferents tasques per a conèixer-la millor des de tots els seus vessants, tant musicals com socials. El primer que hem fet ha estat recrear una plaça del barri de Gràcia de Barcelona com a símbol del bressol de la rumba catalana. Els nens i nenes de P3, P4 i P5 ens hem encarregat de confeccionar els balcons amb les seves flors i alguns gats. Vam fer 5 grups dels tres cursos barrejats. Vam cargolar paper de diari pels forjats, vam fer flors de paper de seda, vam pintar gats, vam enganxar cintes… El resultat final el van penjar les famílies un dissabte al matí i va quedar fantàsticament bé!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *