Santa Cecilia a la Concepció

El dia 19 de novembre vam celebrar Santa Cecilia, la festa dels músics, amb un concert de Big Bands.
Per complir totes les mesures de seguretat no totes les Big Bands van poder veure les cançons de tots els cursos.
Els nens de la classe de 5è, per exemple, van veure tocar només als de 6è des del que vam anomenar “amfiteatre” i aquests tenien als seus fillols veient-los des del que anomenarem “platea”.
A la majoria d’alumnes els va agradar molt tocar. Alguns estaven nerviosos perquè era el primer concert i uns altres estaven tan tranquils que, fins i tot, van tocar dues vegades.
Les cançons d’aquest any van ser molt animades. La Big Band Storm Stars (3r) va tocar Obladi Oblada de The Beatles. La Big Band Game (4t) va començar el concert amb la tradicional Hey Jude de The Beatles i va seguir amb Everybody Needs Somebody de The Blues Brothers. La Big Band Galax (5è) va tocar Walking on the Moon de The Police i la BSO de la pel·lícula Goshtbusters. La Big Band Galaxy, els veterans de 6è van interpretar Fins que arribi l’alba dels Catarres i el clàssic de Bob Marley Is this Love.
Ja que aquest any està sent una mica diferent i per alguns difícil de portar, estem molt contents de poder seguir tocant ja que la música ens ha ajudat a fer-ho més amè.

Teniu més vídeos al canal de youtube de l’escola

BIG BAND STORM STARS (3r)

BIG BAND GAME (4t)

BIG BAND GALAXY (5è)