Els animals, nou projecte a quart.

Ja hem acabat la primera part del nostre projecte dels animals invertebrats.
En la primera pluja d’idees ens vam adonar que teníem clar que els animals vertebrats tenen esquelet i els invertebrats no. També, però, vam veure que alguns animals com el cranc ens generaven algun… Llegeix més»

Hàbits saludables a quart

Abans de marxar de vacances de setmana santa, vam fer uns cartells per compartir amb la resta de l’escola els hàbits que pensem són saludables en el nostre dia a dia.
Vam tenir en compte que per tenir una bona salut integral necessitem tenir cura de… Llegeix més»

Sortida al MACBA de quart

Fa unes setmanes vàrem anar al MACBA a fer l’activitat Dibuixa, copia i distribueix. En aquesta activitat ens van separar en dos grups i vam visitar diverses sales del museu. A cada sala hi vam trobar un origami gegant que ens proposava diverses activitats a… Llegeix més»

Sortida a Sitges

El dimecres 24 de març els nens de 5è i 6è de primària, vam anar d’excursió a Sitges.
A les 9h ens esperava l’autocar on vam pujar els dos cursos. Quan vam arribar, vam esmorzar i ens vam dividir en dos grups:… Llegeix més»

Museu de les matemàtiques (sisè)

CREACIÓ D’UNA CÚPULA:
El dimecres 14 d’abril, en un principi anàvem al museu de les Matemàtiques, però pel tema còvid, no hi vam poder anar. Aleshores vam fer els tallers a l’escola.
De les 10:00 del matí fins a les 11:00, vam anar al gimnàs i un… Llegeix més»

Dansa Ara

Les classes dels Vaixells, dels Oceans i de l’Aigua van participar al Dansa Ara.
Com alguns de vosaltres vau poder veure, s’ho van passar d’allò més bé.
Aquí us deixem us seguit de fotografies de la ballada.