Us expliquem!

HOLA,

Aquesta vegada som els alumnes qui escrivim l’article perquè volem fer-vos saber com ens ha anat aquest mes i mig que portem de curs.

Cal dir,  que vam començar esverats, contents i amb moltes ganes de jugar i ens va costar una mica adaptar-nos al ritme diari de l’escola, però, com que també tenim ganes de treballar i aprendre, totes ens vam esforçar per aconseguir posar-nos en mode “feina”. D’aquesta manera, ja hem iniciat i avançat en un projecte de medi relacionat amb La Terra i  hem fet unes “petites caixes” d’aprenentatge. A plàstica, amb material recollit al pati (fulles, pètals de flors, pinassa i sorra), hem construït uns quadres decoratius de tardor molt bonics. També  hem escrit textos i elaborat un programa de Festa Major pensat per passar-ho d’allò més bé. Hem fet operacions, resolts enigmes i problemes matemàtics i estem començant a dominar les divisions de més de dues xifres. Llegim una estona cada dia i, de tant en tant, fem jocs de càlcul mental. A més a més, hem sortit a jugar amb els companys de 5è als Tobogans de Montjuïc. Ah! I l’hort ha quedat ben net i polit, l’estiu l’havia omplert de males herbes.

Ja veieu, hem agafat ritme! I això només és el començament!

JA US ANIREM EXPLICANT!!!!

Aquesta vegada, NOIES I NOIS DE LA CLASSE de 6è.