Tobogans…

Cada curs, després de les proves de Competències Bàsiques, on donem el màxim de nosaltres mateixos, és l’Aniversari de l’Escola.

Aquest és el seu 107è any des de la seva inauguració, el 1914.

Fins fa dos cursos, fèiem tots junts una gran festassa, experiències i emocions que any rere any han anat omplint la memòria de tots els hem tingut la sort de ser-hi.

Enguany però, la situació sanitària ens ha obligat a buscar alternatives per poder gaudir d’un dia festiu i, les noies i nois de sisè, hem sortit una bona estona a esmorzar i gaudir de la natura que tenim a la muntanya de Montjuïc.

No ha sigut el mateix però segur que també en tindrem un bon record! FELICITATS ESCOLA!!!!!!

Gràcies per fer-nos viure aquestes emocions!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *