Jocs cooperatius

El  passat divendres 25 de novembre, vam rebre la visita dels/les estudiants de l’Institut de l’Esport de Barcelona del grau mitjà.

Gràcies a aquesta col·laboració, els cursos de 5è i 6è vam poder compartir una jornada de jocs cooperatius dirigida per alumnes d’entre 16 i 18 anys que cursen la seva formació en l’àmbit esportiu.

Tot i algunes reticències entre els nostres alumnes de 5è i 6è de treballar plegats, quan va començar la dinàmica de la sessió,  va ser ràpida la barreja de grups i l’inici del treball conjunt.

Era emocionant veure com s’organitzaven per tal d’anar-se proposant reptes comuns i els anaven superant.

Així, gràcies a la implicació i empenta dels alumnes de l’IEB, els nostres alumnes es divertien i la convivència era millor com més avançava la sessió fins a tal punt que, quan va ser l’hora de marxar, ningú volia plegar.

Des de l’equip de mestres partícips de l’Escola i l’Institut, vam fer una valoració molt positiva de l’activitat;

Es van divertir i cooperar a parts iguals, significava que s’havien acomplert els objectius inicials.