Sant Jordi

En una diada atípica tot tornant de les vacances de primavera, ens hem trobat amb la parada de roses a l’entrada de l’escola, l’intercanvi de llibres durant el matí, l’entrega de premis del “Mur Literari” i la inauguració de la nostra biblioteca reformada. Ha estat una jornada festiva i plena d’activitats.

1. Isabel

Per mi la celebració de sant Jordi a l’escola va ser molt bonica i vull felicitar a tots els qui ho varen fer possible.
    L’espai de l’entrada va resultar molt acollidor, la paradeta de vendes molt ben muntada, amb la carpa, la senyera, molt professional i ben representada per tots. Els alumnes de 6è venen Roses, els tutors donant suport, representants de la comissió de festes responsables del merchandising…
    Al mateix temps la comissió de Biblioteca van fer els parlaments d’inauguració i juntament amb festes i direcció es van lliurar els premis del Mur literari. Per acabar els infants van tallar la cinta que donava per inaugurada la Biblioteca.
    Les famílies i tots van al·lucinar del canvi i van valorar molt l’esforç que es veia per part de tots i il·lusionats de veure que els somnis ja es comencen a fer realitat.