Salut

En aquesta secció es fa una referència directa a qüestions de salut que afectin directament a l’alumnat de l’escola.
  • Els infants amb febre, vòmits, descomposició o alguna malaltia infecciosa no poden venir a l’escola, ni realitzar les sortides o estades.
  • No s’administraran antitèrmics ni cap tipus de medicament sota la responsabilitat de l’escola. Només es farà en casos especials, amb recepta o informe mèdic i amb la sol·licitud i l’autorització del pare, mare i/o tutor/a legal, sempre que sigui imprescindible la seva administració en horari lectiu.
  • En cas d’al·lèrgies o intoleràncies, cal informar a l’escola, aportar el dictamen mèdic i una pauta d’actuació en cas de necessitat.
  • En cas de tenir  polls o llémenes cal realitzar els tractaments capil·lars adequats (rentar amb xampús o locions específiques per a polls, revisar el cabell i passar la pinta especial per eliminar llémenes) fins eliminar-los completament.