Visita de la Doctora Toñy Castillo

Pocs dies abans de finalitzar el segon període la Doctora Toñy Castillo va visitar la nostra escola i va fer una xerrada als infants de cinquè en la qual ens va explicar la seva tasca a l’Aula Hospitalària de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova. Ens va voler explicar com és i en què consisteix el treball amb infants que, per un o altre motiu, estan ingressats a l’hospital i continuen el seu treball acadèmic. A més, els infants de la nostra escola van poder fer-li preguntes i ella els va explicar com funciona aquesta altra realitat escolar i van quedar força sorpresos i satisfets.

Al final de la xerrada la Toñy Castillo va obsequiar la mediateca de l’escola amb uns llibres de la seva col·lecció “Els contes de la Lluna” i des d’aquí volem agrair tant aquest gest com la seva visita a l’Escola Ciutat Jardí.

Moltes gràcies!