Visita a l’Institut Ronda

El passat divendres, 23 de febrer, els infants de sisè de primària de l’escola van fer una visita a l’Institut Ronda amb la finalitat de conèixer el funcionament d’un dels instituts que corresponen i donen continuïtat al treball de primària i que tenim com  referència a la nostra escola.

Primer els alumnes de primer d’ESO van explicar als nostres infants el funcionament de l’institut i les dinàmiques que porten a terme visualitzant una presentació i posteriorment resolent els dubtes en petit grup. Seguidament van oferir als infants de l’escola i als mestres acompanyants un esmorzar a la cafeteria de l’institut. I, finalment, una petita representació de l’orquestra de l’institut Ronda va oferir un espectacle en el qual van col·laborar els nostres infants.