La Petanca i les Bitlles Catalanes
13/10/21Hem anat tots els alumnes de primària al Club de Petanca de la Seu d’Urgell. Hem realitzat aquesta activitat els divendres 24 de setembre i 8 d’octubre. Hem pogut gaudir d’un petit tastet de com es juga a la petanca i les bitlles catalanes. Els… Llegeix més»




