El nostre entorn més proper

Aques dijous 27 de maig, els més petits de l’escola hem anat a donar un tomb pel nostre entorn més proper. Gràcies a l’Albert, hem descobert moltes coses…com ara que les fulles de la noguera les podem utilitzar com a colònia, també hem descobert que era el saüc i totes les propietats que té, vam veure una ermita abandonada i vam escoltar en silenci i amb els ulls tencats els sorolls de la natura. Quan vam tornar a l’escola, vam parlar de què podem fer i no, a dins d’un parc natural.

Ens ho vam passar d’allò més bé! hem d’aprofitar la sort de viure al costat d’un parc natural.

A l’enllaç de sota podeu veure totes les fotos que vam fer!

Sortida parc natural de l’alt pirineu