Diada de Sant Jordi

Aquest 23 d’abril, diada de Sant Jordi i dia del llibre, els alumnes de primària han representat una petita obra de teatre “La rateta que escombrava l’escaleta”.

Si la voleu veure, cliqueu a l’enllaç.

Teatre

Un deixem un tastet de les manualitats que hem realitzat tots els infants.

Les roses més dolces no podien faltar en aquest Sant Jordi ’21.

Mireu quins tresors literaris han arribat a la nostra escola, on els alumnes podran gaudir d’una lectura plena d’aventures. Moltes gràcies, famílies!

Aquest Sant Jordi ha estat molt especial per a una exalumna de l’escola, que ha fet realitat un somni de tots els infants i mestres: disposar d’uns espais de lectura plens de contes i històries boniques. Mil gràcies, Susanna! T’estem molt agraïts.