Els animals

Hem treballat els animals a partir de la globalització i de l’aprenentatge significatiu dels infants. A través de la robòtica-LEGO WEB0  hem aprés a programar de forma divertida i hem realitzat mini-projectes, com la metamorfosi de la granota, el desplaçament d’un cargol, el vol d’una… Llegeix més»

Cloenda virtual de GLOSA

Aquest any, degut a la pandèmia, no hem pogut organitzar la trobada de Glosa i ens hem hagut de reinventar.
Durant el segon trimestre ens hem estat enviant vídeos realitzant diferents reptes de GLOSA  amb els alumnes de l’escola “La Noguera” de Balaguer. Hem treballat les… Llegeix més»

Dia de l’arbre

Dimecres els alumnes més grans de l’escola vam participar al dia de l’arbre.

LA MONA A L’ESCOLA

Els dies 25 i 26 de març, vam fer activitats divertides per celebrar la mona!
El dia 25 els alumnes de l’escola van pintar un ou amb xocolata desfeta!!! a part de pintar…també van menjar!! va ser molt divertit i la xocolata estava molt bona!!
Al dia… Llegeix més»

Presentem el llibre de lectura

Els alumnes de la classe dels grans han presentat a la resta del grup el llibre de lectura que han triat i que han llegit durant aquest trimestre.

Mireu quines presentacions han fet per acompanyar les seves exposicions orals. Ho han fet d’allò més bé!

Innovamat: aventures a tercer

Els alumnes de tercer han treballat diverses figures geomètriques i la construcció de mosaics.

Fem un jardí zen

Seguim amb Tàpies a plàstica i cada alumne de primària elabora el seu jardí zen.

Padrins i fillols

Aquest segon trimestre seguim amb els dimarts a la tarda fent de padrins de lectura i aquí teniu una petita mostra d’aquestes parelles.

dia de la dona

Les més grans ens presenten qui era Brenda Chapman, la primera dona en dirigir una pel·lícula d’animació. I tot seguit veiem una de les seves pel·lícules, Brave on la protaganista és una noia valenta.

Treballem Tàpies a primària

Els més grans ens han presentat qui era Tàpies i després de saber més sobre la seva vida i la seva obra, per grups han buscat textures per l’escola.

El gegant i l’acordió

La Mireia Pellicer ens ha explicat el conte “El gegant i l’acordió”. Aquesta història està ambientada al Pirineu. Hem conegut un gegant lleig, però molt bo i sensible. Aquest gegant tenia un acordió diatònic que feia un so esplèndid. Al final, hem fet un taller de construcció amb paper de l’acordió del gegant.

Visita al Museu Diocesà

 
Dijous 18 de febrer pel matí tots els alumnes hem anat al Museu Diocesà de la Seu d Urgell. Un grup d’alumnes ha fet l’activitat de la Catedral amb els sentits i l’altre grup ha realitzat l’activitat busca-busca.
Els infants hem descobert l’interior de la Catedral… Llegeix més»

Esport blanc escolar (snow)

Aquí us deixem unes fotografies on podeu veure com han gaudit els alumnes de cicle mitjà de l’escola fent SNOW aquests dos dies.