INTERCANVI DE GLOSA

Aquest curs tres grups de les escoles Arnau Mir i Castell-Ciutat realitzaran un intercanvi de glosa amb l’escola “La Noguera” de Balaguer.
Degut a les limitacions per a fer trobades presencials entre centres a causa de la situació generada per la COVID-19, un grup d’escoles de… Llegeix més»

Sortida d’esquí de fons

Anem a esquiar tots junts amb la Zer a Sant Joan de l’Erm. Tots els nens i nenes han gaudit de la neu i del temps.

Màscares de carnaval

cmi

Avui virtualment ha tingut lloc la primera sessió de treball del consell municipal d’infants de la Seu d’Urgell.

Les nostres representants han gaudit de la sessió.


El Dia de la Pau

Aquest divendres vam celebrar el DIA de la PAU a través de La Cadena dels Favors. Tots els alumnes de l’escola van fer una anella de la cadena de l’escola de Castell-ciutat.

https://www.youtube.com/watch?v=8Gosg1ybxTU
 
 

Ens visita el Pare Noel

Aquesta tarda hem rebut la visita d’un personatge molt especial. El Pare Noel, també conegut com Santa Claus, ens ha vingut a veure a l’escola i ens ha portat alguns regals.
Quins nervis i quina emoció!!!
Esperem tornar a rebre la seva visita el pròxim nadal!
 

 
Llegeix més»

PLOMES, BANYETES I PASTORETS!

Ja ha arribat el dia de la representació!!!!
Enguany tot ha estat diferent, però l’alegria del Nadal no canvia i avui ho hem celebrat com cal. Decorats, maquillatges, vestuari, corredisses amunt i avall… tot a punt per començar!
Ara que ja ho hem fet, estem molt satisfets… Llegeix més»

Postals de Nadal

S’acosta el Nadal i els alumnes de l’escola estan elaborant unes postals molt originals i creatives per felicitar-vos les festes. Cadascú ha personalitzat la seva al seu gust!

Mireu qué xules són!

Calendari d’advent




Com cada any arriba el mes de desembre i s’apropa el Nadal, per aquest motiu hem tornat a crear el calendari d’advent de l’escola de Castell-ciutat.
Els infants han omplert el calendari de desitjos i els anem obrint dia a dia.
Us deixem les… Llegeix més»