Com és el nostre entorn?

Dijous al matí els i les alumnes de primària van fer una petita excursió fins el Pla de les Forques per tal de conèixer l’entorn que ens envolta.

Abans d’arribar al Pla de les Forques vam fer unes petites parades, la primera al Jardí de les Olors que hi ha a La Seu, una altra a la meitat del camí de pujada per saber quina és la vegetació que ens envolta i com esbrinar quin animal és a partir de les seves femtes i un cop a dalt vam esmorzar i vam fer dues activitats la primera els i les mateixes alumnes van representar els diferents elements naturals que ens envolten, com són: el riu Segre i Valira, el Parc Natural del Cadí-Moixeró, l’Alt Pirineu …, i a la segona activitat vam simular el Parc del Cadí amb un cordill i ens van repartir uns fulls amb diferents activitats i per parelles havíem de dir si aquestes activitats es poden portar a terme dintre del Parc o fora, un cop a l’escola aquesta activitat la vam plasmar en un mural.