El Pessebre de Castellciutat
10/12/19El castell de Castellciutat
05/12/19
Tots els infants de l’escola hem visitat el castell de Castellciutat. El guiatge ha estat a càrrec de Pilar Aláez. Hem començat la ruta de les tres Torres. Hem trobat molt interessant conèixer la fortificació i la història del general Moragues. No cal parlar de… Llegeix més»
Calendari d’Advent
03/12/19Comencem el calendari d’Advent amb els nostres millors desitjos!
Anem a la biblioteca
29/11/19
“De cap a l’aventura” anem a visitar la Biblioteca.… Llegeix més»
Consell Muncipal d’Infants
28/11/19Dia de la Ciència
19/11/19El passat dijous dia 14 els alumnes de l’escola vàrem celebrar la Setmana de la Ciència realitzant diferents activitats artístiques. Per una banda, els alumnes d’infantil vàrem utilitzar llet i colorant per realitzar un dibuix; per l’altra banda, els alumnes de primària vàrem crear un pèndol casolà i amb ell, un gran dibuix de colors.
-
El museu és una escola
13/11/19Sortida a l’Espai Ermengol emmarcada com a sortida inicial per a desenvolupar una pluja d’idees que ens permetin començar a treball el nostre projecte: “Els 25 anys de la ZER Urgellet”.
Consell d’infants de la Seu d’Urgell
13/11/19Avui, per primera vegada, la nostra escola ha tingut representació al Consell d’infants de la Seu d’Urgell.
Avui la Berta Parra ha assistit a l’escola Mn Albert Vives a la jornada inaugural del consell. Esperem en els propers dies poder concretar algun representat més de l’escola.
Panellets i Castanyes
05/11/19Com ja va sent tradició l’alumnat de l’escola va fer els tradicionals panellets que ens vam menjar el dijous durant la celebració de la Castanyada. A més a més aquest any, per una banda vam tenir la visita de l’Anna Cortina, directora fins l’any passat de l’escola, que ens va ajudar a fer-los i per l’altra, ens vàrem acomiadar de la “Paqui” que es jubila. Moltes gràcies a les dues!
Fent els panellets:
Celebrant la castanyada:
Taller sobre el Cadí Moixeró
28/10/19Aquesta tarda han vingut a l’escola a fer-nos un taller sobre la flora i la fauna del Cadí-Moixeró.
Hem realitzat diferents activitats i jocs, entre les quals la construcció d’un niu amb un brick de llet.
Vine a celebrar la Castanyada!
24/10/19
Setmana Bio
24/10/19
Sortides d’Entorn
18/10/19Aquest any, com a novetat, iniciem un nou projecte. Durant els dijous a la tarda del primer i tercer trimestre farem sortides a l’entorn proper per conèixer més i millor el que tenim al nostre voltant.
Al segon trimestre, ja que fa més fred, ens quedarem a l’escola i farem activitats d’experimentació!
Aquí us adjuntem unes fotos de les primeres sortides que hem fet.
Esperem que us agradin tant com nosaltres hem gaudit!
Campionats del món
27/09/19Els infants de l’escola de Castell-Ciutat han pogut anar a veure els campionats de Piragüisme de La Seu d’Urgell. També vam poder realitzar alguns tallers de tècnica de conducció i rem de portes.
YAYOI KUSAMA
28/05/19Les darreres sessions de plàstica les estem dedicant al treball de l’artista japonesa Yayoi Kusama. Actualment té 90 anys i és una de les artistes més conegudes.
La seva obra ens ha cridat molt l’atenció! Al llarg de la seva carrera, ha treballat amb una gran varietat… Llegeix més»
Matí al Parc del Segre
20/05/19El dijous 16 de maig, la classe dels grans vam anar al Parc del Segre i juntament amb els alumnes del Pla vam visitar la central hidroelèctrica. Després vam gaudir fent piragües.
Llegeix més»
I tu, quin mar tries? Participem al mural col·lectiu.
29/04/19Aquest any el nostre mural col·lectiu fa referència a la contaminació que hi ha als mars i oceans. Entre tots vam pensar com voldríem composar el mural i aquest és el resultat de la feina que hem fet junts. Ben aviat el trobareu exposat a la… Llegeix més»
SANT JORDI
26/04/19Com es tradició, per Sant Jordi, tota l’escola vam passar el matí pel passeig de la Seu d’Urgell observant totes les paradetes i escoltant el conte. Allà ens vam trobar amb els companys de la ZER. Cada grup va poder triar un llibre per classe.
I… Llegeix més»
FEM LA MONA
12/04/19Per celebrar la Pasqua a l’escola, ens vam trobar tots els alumnes des dels més petits als més grans i vam fer tres mones molt xules! Ens ho vam passar d’allò més bé!
Divendres a la tarda, les vam poder… Llegeix més»


















































