Ajuts menjador escolar i transport 20-21

Des del Consell Comarcal ens informen que ja es poden sol·licitar els ajuts per al menjador escolar i el transport pel curs 20-21.

Menjador.

Us informem que el Consell Comarcal del Baix Empordà ha publicat les bases reguladores de la convocatòria per a la concessió d’ajuts econòmics individuals de menjador escolar per a l’alumnat escolaritzat a la comarca per al curs 2020-2021.

Us adjuntem tota la informació relativa als ajuts. Pel que fa a la documentació en paper, properament la rebrem a l’escola. També la trobareu al web del Consell Comarcal a través de l’enllaç següent: https://baixemporda.cat/ca/documentacio.html.

Període ordinari de tramitació de les sol·licituds: de l’1 al 19 de juny de 2020.

La tramitació de la sol·licitud s’ha de fer prioritàriament de forma no presencial a través de la seu electrònica del Consell Comarcal del Baix Empordà.

Per a consultes, l’horari d’atenció telefònica de l’Àrea d’Ensenyament és de dimarts a divendres, de les 9 a les 14 h. Telèfon i persones de contacte: 972 64 55 59 – Cristina Pagès i Ana Linares. Els dilluns no hi ha atenció al públic.

Transport

Us informem que ES REPRÈN EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DELS AJUTS DE DESPLAÇAMENT D’AQUEST CURS 2019-2020

D’acord amb l’article 9 del Reial decret 537/2020, de 22 de maig, us informem que es reprèn el termini de presentació de les sol·licituds d’ajut econòmic individual de desplaçament per al curs 2019-2020, que havia quedat suspès.

El termini de presentació es reprèn a partir del dia 1 i fins a l’11 de juny (ambdós inclosos). Finalitzat el termini, no s’admetran noves sol·licituds. Enllaç al Decret de Presidència

Us adjuntem la guia per tramitar telemàticament la sol·licitud de l’ajut de desplaçament.

GUIA PER TRAMITAR TELEMÀTICAMENT LA SOL·LICITUD DE L’AJUT DE DESPLAÇAMENT. CONVOCATÒRIA CURS 2019-2020

1. admin Autor de l'article

Podria trucar a aquest teléfon: