Què maca “La Clika” !!!

Avui 10 de maig del 2022, hem anat a la Sala la Mirona a Salt (Girona) a fer un concert amb el grup de música que es diu la Clika.
La Clika és un projecte que hem treballat durant el segon i part del tercer trimestre. El projecte consisteix en l’aprenentatge escolar d’una cantata, onze cançons que fomenten l’autoestima, l’amistat, la diversitat, l’ecologisme o la igualtat de gènere… de la mà de La Clika, una colla d’amics d’una escola imaginària. Ens han proporcionat recursos pedagògics que estructuren l’aprenentatge de les cançons i les coreografies per tal d’interioritzar l’univers que La Clika representa.
El que més atreu els petits són les cançons, composades per membres dels grups Xiula, Gertrudis, XerrameQ entre altres.

Ens ho hem passat super bé!!!

Us deixem un parell de petits vídeos perquè veieu què bé ens ho vam passar:

Si us animeu a veure tot l’espectacle ho podeu fer aquí: