NOU ALUMNE DE LA SETMANA A PRIMER!

Tenim un nou alumne de la setmana! i estem molt contents perquè s’estrena com alumne de la setmana! És en Yaqoob, un company nou que ha arribat a l’aula de primer aquest any, i que gràcies al seu bon fer i el seu somriure s’ha guanyat l’estimació de tots els seus companys i comanyes, i ho demostra el gran aplaudiment que va rebre de tots ells quan se li va donar la medalla, una medalla que pot lluir durant tota la setmana i que segur que ho farà d’allò més bé!

Et felicitem Yaqoob, i estem molt contents que formis part del nostre grup i la nostra escola!! Segueix així!