VIVIM LES MATEMÀTIQUES

Al taller de vivim les matemàtiques que vam fer els nens i nenes de 1r, 2n i 3r durant el mes de novembre vam estar treballant les unitats de mesura i les simetries.

Vam provar de mesurar amb sabates, llapis, llibres, pams… , però ens vam adonar que aquests objectes entre si ja tenen diferent mesura (les sabates d’un alumne eren més grans que les de l’altre) i que no ens servien. Després de descobrir que no podem fer servir qualsevol objecte per mesurar vam conèixer la cinta mètrica.

Ens ho vam passar molt bé aprenent a mesurar amb la cinta mètrica diferents objectes de la classe. També vam buscar per l’escola diferents simetries i fins i tot vam crear-ne de noves amb l’ajuda de diferents materials.

Podeu veure fotos de diferents dies del taller a la carpeta de fotos Escola/Taller vivim les mates de l’apartat de fotos de la web.

Tenim nou material matemàtic gràcies a la subvenció de l’Ajuntament de Girona “Activa el teu projecte”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *