VISITA AL CENTRES (Laboratori de Transformació educativa)

En el marc de les visites en centre del Laboratori de Transformació Educativa, al qual participem com a centre referent, el dimarts 7 de juny al matí ens han visitat companyes d’altres centres de la província per conèixer el nostre projecte i endinsar-se en el món de les capses d’aprenentatge. En la primera part de la visita, han pogut veure els espais del centre, observar l’aplicació de les capses d’aprenentatge a 4t, 5è i 6è i conversar amb les mestres que desenvolupen les propostes amb l’alumnat. Després d’una petita pausa per esmorzar i seguir compartint inquietuds, han aprofundit en el projecte metodològic que emmarca l’experiència i hem pogut reflexionar sobre la proposta de treball.

Estem molt contentes d’haver pogut compartir aquest intercanvi pedagògic amb les mestres visitants que han valorat la nostra feina però evidentment també ens han fet qüestions o aportacions que ens ajudaran a seguir avançant cap al model d’escola que desitgem.