REPRENEM L’ACTIVITAT D’HORT A L’ESCOLA!

Aquesta setmana els nens i nenes de l’aula d’acollida hem reprès l’activitat de l’hort a l’escola. Primer de tot hem netejat tota la zona i tots els planters, ja que estaven plens de fulles i males herbes. Entre tots i totes hem buscat què podem plantar ara a l’hivern i hem decidit què és el que volem plantar. Un cop escollit, hem anat a buscar-ho a Can Morera on amb l’ajuda de la professional que hi treballa, que ens ha explicat moltes coses, hem decidit comprar i plantar; pèsols, dos tipus d’enciams, bledes, cols, bròquil, faves i cebes. Ara cal tenir paciència, cuidar i tenir cura de l’hort, però estem molt entusiasmats/des amb tot el treball que estem fent!! A més, rebrem el suport de les famílies dels i les alumnes els dilluns a la tarda, on ens ajudaran que aquest espai evolucioni a través del treball en equip i la dedicació per part de tots i totes!!

P.D. Podeu veure totes les fotos a la pàgina web de l’escola!!