RENOVEM EL PATI DE DARRERA

Gràcies a l’ajut Activa el teu pati que ens ha concedit l’Ajuntament de Girona aquest curs escolar hem pogut renovar el pati de darrera les aules d’educació infantil per tal que es converteixi en un espai educatiu de calma, conversa i descoberta de la natura per l’alumnat de P3, P4 i P5. Hem creat 3 propostes: una zona amb gespa per fer activitats de grup, conversa, descoberta; una zona de joc simbòlic i manipulació amb una cuineta i una zona de contacte amb la flora i fauna del riu Ter amb jardineres i casetes d’ocells. Esperem poder-ne gaudir molt!