MONSTRES SOTA AL LLIT.

El dimarts 3 de maig,  els nens i nenes de P4, van anar a la biblioteca Just Casero i van participar de l’ activitat :”Monstres sota al llit”.

En aquesta visita es va centrar l’ atenció : en l’ emoció de la por ,definir què és un monstre  i mostrar un ampli ventall d’ àlbums il.lustrats que parlen de monstres.

Es va iniciar l’ activitat a la sala infantil de la biblioteca on la Maria va explicar el conte:”De què té por el ratolí?”; d’ aquesta manera va introduir el tema de la por i els monstres.

Tot seguit els nens i nenes van anar a la sala polivalent on hi havia una bonica decoració ambientada per l’ ocasió (una habitació amb llits petits on sota cadascun hi dormia un monstre que l’ alumnat havia d’ anar despertant  i buscar de quin conte havia sortit) ; també hi havia una tauleta ,una làmpara i un despertador.Al costat de la tauleta hi havia els contes dels quals els monstres havien sortit.

La Maria ens va explicar alguns d’ aquests contes i  com podem fer fora als monstres o coses que ens fan por.

L’ alumnat va gaudir molt de l’ activitat.

Si voleu veure més fotos aneu a l’apartat de fotos P4 a la carpeta monstres sota al llit.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *