La Volta

El divendres 3 de febrer, l’alumnat d’I5, 1r i 2n, vam fer una sortida cultural molt interessant lligada al projecte Nexes. En Roc, la Marta i la Rita ens van presentar La Volta de Sant Narcís, una associació cultural on diferents artistes hi tenen el seu petit atelier. Vam poder veure el taller d’una escultora, una dissenyadora de roba, una il·lustradora, un fotògraf, una pintora i un fuster. Gràcies a aquesta visita podem anar imaginant com volem l’Atelier de l’escola. Us deixem l’enllaç per si el voleu consultar: La Volta. Si voleu veure més fotos, aneu a la carpeta de cada curs.