Iniciem el concurs de punts de llibre!

Els alumnes i les alumnes des de 2n fins a 6è, han iniciat aquesta setmana els tallers de la BiblioPati per participar al concurs de punts de llibre que organitzen les biblioteques públiques de Girona.

La temàtica d’aquest any és “Viatges en el temps” i així hem volgut donar idees emplenant el bibliocarro de lectures sobre diferents etapes històriques.

Aquesta setmana hem tingut dues sessions per poder començar els esborranys dels nostres punts de llibre i ha sigut tot un èxit. Cal recordar que només podrem presentar tres punts de llibre per curs i que caldrà fer servir un pseudònim en aquells que es presentin en grups de diferents persones.

Els guanyadors o guanyadores veuran el seu punt de llibre imprès a totes les biblioteques de la ciutat! Recordem que tenim fins l’abril per participar.

PODEU VEURE MÉS FOTOGRAFIES A LA CARPETA DE “FOTOS” –> BIBLIOPATI.