FORMACIÓ DE CENTRE

Aquest cap de setmana, les mestres de l’escola van acabar la formació interna de centre (FIC) en l’enfocament STEAM a l’aula. Hem après i reflexionat sobre la filosofia Maker i les diferents disciplines STEAM per enriquir l’aprenentatge del nostre alumnat.

Durant la formació, hem explorat noves maneres d’ensenyar, incloent una visita a altres centres per recollir idees per al nostre espai maker. Hem dissenyat l’espai i seleccionat el material necessari, a més de planificar activitats emocionants que potenciïn les habilitats STEAM dels nostres alumnes.

Ben aviat començarem a muntar el nou espai en el hall de dalt de l’escola gràcies a l’ajut Activa el teu projecte de l’Ajuntament de Girona.