ELS DE 4T I 5È PARTICIPEM A LA CANTATA!

Ahir, dimecres 18 de maig, l’alumnat de 4t i 5è vam anar a l’Auditori de Girona per participar al TOTS JUNTS A CANTAR! La cantata d’aquest any es titulava “L’any Tirurany més poètic”. Hem estat tot el curs preparant les cançons i coreografies a la classe de música, també hem fet alguns assajos conjunts amb altres escoles al Centre Cultural de la Mercè i ahir era el gran dia de la posada en escena davant del públic!

Gràcies a la subvenció per a desplaçaments per a activitats del programa de Recursos Educatius dels centres de Girona, vam llogar un autobús per desplaçar-nos a l’Auditori amb les famílies de l’alumnat.

Ha estat una experiència molt enriquidora, hem gaudit de la música plegats i hem après a cantar escoltant els altres, seguir les indicacions del director i aprendre un munt de lletres en català.

Moltes gràcies a tots i totes per fer-ho possible!

A l’apartat de FOTOS dels cursos de 4t i 5è trobareu un àlbum titulat “CANTATA” amb fotos i vídeos!