CONEIXEM EL CANTAUTOR CESK FREIXAS!!!

Aquest any, alguns alumnes de 4t, 5è i 6è hem participat al Festivalot que s’organitza a Girona.

Hem tingut la sort de poder col·laborar amb el cantautor Cesk Freixas.

Vam fer una primera videotrucada amb ell, ens vam conèixer, li vam poder fer preguntes sobre la seva vida com a músic, el procés de creació de les seves cançons i altres curiositats que volíem saber.

En Cesk ens va proposar el repte de versionar una cançó seva molt coneguda “La petita rambla del Poble Sec”.

A la segona videotrucada vam compartir més música plegats i li vam cantar la versió que havíem fet titulada “La placeta de Pont Major”. Li va agradar molt i, per sorpresa nostra, ens va proposar que la gravéssim junts!

I avui, diumenge 30 de maig ha estat el gran dia! Hem anat a l’Auditori Palau de Congressos de Girona, hem conegut en Cesk, hem gravat junts la versió de la seva cançó i hem pogut estar amb ell una estona.

Ha estat una bonica experiència que recordarem sempre!

Si teniu ganes de veure algunes fotografies i vídeos de tot plegat, aneu a la pestanya de fotos > Fotos escola > Cesk Freixas.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *