Comencem a muntar l’Espai Maker

Hem rebut els mobles per al nostre espai tan esperat Espai Maker! És un moment emocionant per a tota la comunitat escolar, ja que suposa un pas més cap a la creació d’un entorn d’aprenentatge innovador i estimulant.

El nostre equip de sisè curs ha jugat un paper clau en aquesta etapa del projecte. No només han estat els responsables de prendre les mides necessàries per assegurar-nos que els mobles s’ajusten perfectament a l’espai designat, sinó que també estan treballant activament en el muntatge dels mateixos.

Estem molt emocionats per veure com evoluciona l’Espai Maker i com es converteix en un centre d’activitat i creativitat per a tots els nostres alumnes. Continuarem compartint els nostres progressos