CACEM LLETRES

AVUI LA CLASSE DELS ÀNECS HEM REBUT UNA CARTA D’UNA CAÇADORA DE LLETRES, QUE ENS HA CONVIDAT A AJUDAR-LA A CAÇAR LLETRES PEL CARRER. PER PODER FER-HO ENS HA DEIXAT UNS BINOCLES ESPECIALS I UNA CÀMERA DE FOTOS, PER PODER ATRAPAR-LES.
QUANTES LLETRES QUE HEM TROBAT… Llegeix més»

ALUMNA DE LA SETMANA DE 1R!

Aquesta setmana ja tenim alumna de la setmana a l’aula de 1r! Una Alumna que s’ha guanyat a pols ser-ho! L’Asumau ha demostrat des de principi de curs que és un exemple per la resta dels seus companys i companyes! Sempre té moltes ganes de… Llegeix més»

Taller Mirades a 4t

El dimecres va venir en Ferran a fer-nos un taller anomenat Mirades. Ens va fer mirar als ulls, parlar de tot el què descobrim cada dia a través de les mirades, l’observació, els ulls… I després, ens va explicar un conte molt interessant que es… Llegeix més»