SORTIDA AL COSMOCAIXA

El passat divendres 15 de maig els i les alumnes de 3r i 4t vam gaudir d’un dia al Cosmocaixa on vam veure i descobrir moltes coses noves!
Després d’esmorzar i jugar una mica, vam realitzar una activitat dirigida titulada “Menjar i no ser menjat”. Allà, vam visitar diversos espais de la Sala Univers per observar diferents espècies que exemplifiquen la diversitat de formes, comportaments i colors dels animals, així com descobrir algunes estratègies utilitzades per alguns animals per poder sobreviure.

Més tard, amb l’ajuda d’un guia, vam fer un recorregut on ens anava preguntant i havíem de fer hipòtesis sobre temes com la gravetat, el plasma, els estats de la matèria, etc. Després, ens ho explicava i ho comprovàvem d’una manera molt visual i entenedora. Fins i tot vam poder veure, tocar i olorar un meteorit caigut l’any 2020!

Per si no va ser prou, ens vam endinsar pel bosc inundat on ens va cridar molt l’atenció la humitat que vam sentir quan vam entrar dintre d’aquest espai. Ens va agradar molt poder contemplar tota la vegetació i poder observar de ben a prop diferents animals terrestres, aquàtics i aeris.

Després de tantes experiències i nous aprenentatges, vam dinar per recuperar energies i finalment vam tornar cap a l’escola. Va ser un dia molt complet on vam aprendre moltes coses!

 

 

 

 

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut