OBJECTIUS
- Desenvolupar la competència digital de l’alumnat i les habilitats socials a través de metodologies actives d’aula i de l’ús habitual de les TIC/TAC per l’assoliment de la competència digital
- Establir orientacions per a la incorporació de la tecnologia educativa en el suport als diferents estils d’aprenentatge de l’alumnat.
- Assegurar l’assoliment de la competència digital de l’alumnat en situació vulnerable i l’equitat digital.
- Desenvolupar un sistema de seguiment i avaluació de les competències bàsiques.
- Crear i dur a terme proves internes a final cicle de la competència digital de l’alumnat per valorar els aprenentatges assolits, en procés o no assolits de l’alumnat.
- Elaborar un document on hi hagi les orientacions i les eines per crear continguts digitals competencials, inclusius i transversals.
- Dissenyar graella de continguts digitals i d’activitats seqüenciades per nivells..
- Posar a disposició del professorat una unitat compartida que faciliti crear i compartir continguts digitals.
- Dissenyar estratègies de caràcter col·laboratiu per a la concreció de pràctiques d’ensenyament/aprenentatge.
- Donar visibilitat al repositori creat entre la comunitat educativa per incentivar el seu ús i participació.
- Detectar les necessitats formatives dels docents i establir els itineraris formatius necessaris per assegurar l’assoliment de la competència digital docent.
- Promoure el treball en xarxa dels docents i dels centres per compartir les evidències d’implementació en centre de la formació del professorat.
- Assegurar, sempre que sigui adient, la presència digital a totes les formacions per millorar la competència digital docent.
- Dissenyar accions formatives i d’assessorament del professorat en relació a la creació de continguts digitals.
- Elaborar l’Estratègia Digital de Centre assegurant la participació del claustre, l’alumnat i la comunitat educativa.
- Generar aliances amb agents del territori per impulsar l’assoliment del pla i la seva connexió amb l’entorn i l’ecosistema de la innovació.